تبلیغ در گوگل

تبلیغ وب سایت در گوگل

تبلیغ در گوگل

یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords) می باشد. با توجه به بازدید صدها میلیونی ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنين اين فرايند بهینه سازی سایت موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود، پایانت تجربه 6 ساله در امر طراحی سایت، تبليغ در گوگل و دارا بودن مدرك رسمي تبليغات در گوگل و با كادر مجرب سالهاست كه اين خدمات را بگونه اي حرفه اي و هموشمند در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد و تعداد مشتريان اين شركت در حال حاضر از مرز 1430 شركت عبور نموده و اين شركتها و موسسات همواره با توجه به گسترش فعاليت سرآمد بازار رقابتي خود مي‌باشند.

از امکانات گوگل ادوردز می توان به موارد زبر اشاره کرد :

  • قرار گرفتن وب سایت شما در رتبه اول جستجوهای گوگل در کوتاهترین زمان و با کمترین و ارزان ترین هزینه .
  • آگهی شما در قسمت بالا یا سمت راست موتور جستجوی گوگل و کلیه سایتهای مرتبط با آگهی شما که با موتور جستجوی گوگل قرار داد دارند نمایش داده می شود.
  • امکان نمایش تبلیغ شما در صفحات فارسی جستجوی گوگل و برای بینندگان داخل ایران .
  • این آگهی ها برای کسانی به نمایش در می آیند که به دنبال خدمات و کالاهای شما هستند.
  • هزینه تبلیغات تنها به ازای کلیک روی تبلیغات شما از هزینه شما کسر می گردد.
  • سقف هزینه روزانه در این سرویس قابل کنترل می باشد .
  • امکان تعیین کشوری که تبلیغات در آنها نمایش داده شود .
  • امکان تعیین زبانهایی که تبلیغات برای آنها نمایش داده شود .
  • امکان تعیین ساعاتی که تبلیغات نمایش داده شوند.
  • امکان تعیین صفحه ای که بینندگان آنها را رویت کنند .
  • امکان نمایش آگهی از همان زمانی که آگهی ساخته شود .
  • سهولت دستیابی به تعداد بیشتری از مخاطبان
  • امکان تعیین هزینه برای هر کلیک .

 
تعرفه های تبلیغات در گوگل

نمونه تعرفه‌ها جهت تبلیغ در گوگل فارسی و انگليسي بصورت هم زمان به همراه ارسال روزانه گزارش با پشتيباني 24 ساعته و نرخ ارز بر اساس هر دلار سه هزار و چهارصد تومان به شرح زير مي‌باشد:

 

رديف

اعتبار

هزينه هر نمايش

هزينه هر كليك

متوسط تعداد ورود کاربر

حداکثر تعداد ورود کاربر

تعداد کلمات کلیدی

هزینه به دلار(3600)

 

1

100$

رايگان

5 تا 20 سنت

500

2000

نامحدود

90

 

2

150$

رايگان

5 تا 20 سنت

750

3000

نامحدود

149

 

3

500$

رايگان

5 تا 20 سنت

2500

10000

نامحدود

350

 

4

1000$

رايگان

5 تا 20 سنت

5000

20000

نامحدود

461

 

5

2000$

رايگان

5 تا 20 سنت

10000

40000

نامحدود

793

 

نوع دوم هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز فارسی و انگلیسی (google adwords) بصورت ماهيانه : (اين سرويس فقط براي مشترياني مي‌باشد كه يك دوره تبليغات كليكي را قبلا به ما سفارس داده اند و سايت آنها آناليز شده باشد)

 

رديف

مدت

هزینه به دلار(3600)

1

یک ماهه

83

2

دو ماهه

139

3

چهار ماهه

250

4

شش ماهه

361

5

يكساله

694

 - در این روش کل مبلغ شارژ شما به تعداد روز سفارشی شما تقسیم می شود و در هر روز حداکثر تا همان مبلع اعلامی از شارز شما کسر می گردد و پس از اتمام شارژ مجاز روزانه تبلیغ شما در گوگل متوقف و روز دیگر مجدد فعال می شود.

 

جهت قرار دادن سایت خود در اولین ردیف صفحه اول جستجوی گوگل برای کسب و کار خود و با کمترین هزینه ، همین امروز با ما تماس بگیرید تا با بهترین آنالیز از: اطلاعات و مشخصات شرکت، اطلاعات نحوه پرداخت، کلمات کلیدی انتخابی شما، مشخص نمودن عنوان برای هر یک از کلمات کلیدی، مشخص نمودن توضیحات مربوط به هر یک از کلمات کلیدی، آدرس وب سایت، مقدار هزینه برای هر یک از کلمات کلیدی را در اختیارتان قرار دهیم.


درخصوص فایل گزارش گوگل :

فایل گزارش شامل یک زیپ فایل بوده که داخل آن یک عدد فایل اکسل است که اگر در ستون status این گزارشها عبارت below first page bid درج شده باشد آن لغت نیاز به بودجه بیشتری دارد و در صورت تمایل به نمایش آنها در صفحه اول گوگل نظر خود را طی یك ایمیل به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اعلام داده تا این لغات تعریف مجدد شوند. همچنین صورتیكه در ستون status این گزارشها عبارت low search volume درج شده باشد به معنای این است كه گوگل آن لغت را جهت نمایش قبول نكرده است.

توجه داشته باشید ممكن از در برخی موارد گوگل تا چند روز اول فعال شدن یك تبلیغ جدید (در حدود 1 هفته) نمایش آنرا بصورت مقطعی و Random انجام دهد تا به یك نقطه توازن بین بودجه و نمایش لغات برسد و در این هنگام لطفا لغات خود را كه در جدول گزارش فعال نشان می‌دهد ولی عدم نمایش همیشگی دارند را طی یك ایمیل به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اطلاع دهید (جهت اطلاعات بیشتر از این روش نمایش گوگل به قسمت پرسش و پاسخهای سایت پایانتپایانت مراجعه فرمائید).

لازم به ذكر است درصورتیكه بودجه یا Bid لغات افزایش پیدا كند دیگر مقدار ورودی متوسط یا حداكثر موجود در سایت پایانتپایانت تحقق پیدا نخواهد كرد و مقدار ورودی بر اساس مبالغ جدید محاسبه خواهد شد.
لطفا روزانه گزارشهای ارسالی را مرور نموده و در صورتیكه لغات شما نیاز به مبالغ بالاتری جهت نمایش دارند (below first page bid) و شما نیز تمایل به افزایش آنها دارید توسط ایمیل درخواست خود را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اطلاع دهید. و در غیر اینصورت پایانتپایانت هیچ گونه مسولیتی جهت عدم نمایش لغات شما نخواهد داشت.

 

ستون 1 یا Campaign : نام اکانت
ستون 2 یا Ad group : نام گروپ اکانت
ستون 3 یا Keyword : لغتهای کلیدی ستون 5 یا Placement : مهم نیست
ستون 6 یا CTR : درصد موفقیت تبلغ است
ستون 7 یا Avg CPC : مقدار ارزش فعلی لغت می باشد که در حال حاضر در اکانت تعریف شده است
ستون 8 یا Keyword Destination URL : مهم نیست
ستون 9 یا Impressions : تعداد نمایش این لغت است
ستون 10 یا Clicks : تعداد کلیک (یا ورود) شدن روی تبلیغ با دیده شدن این لغت می باشد
ستون 11 یا Cost : هزینه ای که این لغت در اکانت ایجاد نموده است
ستون 12 یا Avg. position : مکان قرار گیری تبلیغ هنگام سرچ شدن این لغت می باشد و بفرض اگر 1 باشد در بالاترین مکان نمایش پیدا کرده است و اگر 2 باشد زیر تبلیغ دیگر واقع شده است و به همین صورت الا آخر یادآوری می‌شود اگر هنگام اكتیو بودن اكانت در سایت یا آدرس سایت شما طوری تغییر داده شود كه ناقض قوانین گوگل باشد اكانت كاملا بلاك شده و شارژ آن نیز به همراه آن بلاك میگردد مجموعه قوانین گوگل را می‌توانید در آدرس adwords.google.com/select مشاهد نمایید و یا خلاصه ای از آن را در سایت پایانت به آدرس googleen.htm مطالعه كنید

مهمترین مواردی كه ممكن است اكانت بلاك شود
1- ریدایركت كردن سایت روی سایت یا آدرس دیگر
2- فعال نبودن سایت حتی بصورت موقتی
3- منقضی شدن زمان تمدید دامین یا هاست
4- پل دامین
5- ویروس یا ورم داشتن سایت
6- پارك دامین
7- كپی یا جعل ماركهای معروف در سایت و یا اظهار خلاف واقع در مواردی مانند داشتن نمایندگی یك مارك
8- تبلیغ روی مواردی مانند دارو ، مواد مخدر یا سیگار ، پولشوئی ،VPN و ....
9- نقض موارد كپی رایت
برای اطلاع از باقی موارد بلاك شدن اكانت به آدرسهای فوق رجوع نمایید یكی از رایجترین سوالات در مورد تبلیغات در گوگل عدم نمایش تبلیغ روی برخی و یا همه لغات با وجود فعال بودن تبلیغ می‌باشد در زیر برخی از دلائل آن لیست شده است كه خواهشمندیم با دقت آنها را مطالعه فرمایید
1- عدم تطابق حداكثر ارزش لغت با مقدار پیشنهادی گوگل (below first page bid)، كه در گزارشهای روزانه به اطلاع شما می‌رسد
2- قبول نكردن لغات توسط گوگل low search volume ، كه این مورد هم در گزارشهای روزانه به اطلاع شما می‌رسد
3- عدم هماهنگی بودجه روزانه با مصرف روزانه اكانت
4- به اتمام رسیدن بودجه روزانه
5- عدم هماهنگی بودجه كل با مقدار مصرف اكانت
به جز مورد 2 كه غیر قابل حل است باقی موارد قابل حل بوده و باید جهت رفع آن با پایا نتپایا نت مكاتبه نمایید تا راهكار آن مشخص شود البته راه حلهای آنها در قسمت پرسش و پاسخ سوالات متداول گوگل در سایت پایا نتپایا نت نیز توضیح داده شده است.

 


 526,    08  ارديبهشت  1398 ,   خدمات
مدیریت

وبگاه: srpn.ir

سیستم های راهبردی پایانت

نظر دادن

درباره ما

هدف ما از راه اندازی این سایت معرفی و ارائه خدمات و محصولات برتر جهت پیشبرد اهداف شماست.

خبرنامه

با اشتراک در خبر نامه شما از آخرین اخبار مطلع خواهید شد.